Bloovi Careers is de ultieme bestemming om je carrière te vormen en een nieuwe te vinden. Een waardevolle bron met inzichten, inspiratie en kennis die jouw als persoon doet groeien. Krijg carrière-advies van psychologen, HR experts en ervaringsdeskundigen. Kijk tegelijk achter de schermen van aantrekkelijke bedrijven en ontdek hun jobaanbiedingen.
"Vanaf het moment dat je als marketeer niet meer bijleert of nieuwsgierig bent, teken je je eigen doodvonnis"
"Vanaf het moment dat je als marketeer niet meer bijleert of nieuwsgierig bent, teken je je eigen doodvonnis"

De marketingwereld staat nooit stil. Niet enkel de sociale media maar ook impactvolle technologieën als AI, VR en AR zullen alsmaar meer hun stempel drukken op de toekomst van marketing. Hoe kan je dan als old school marketeer mee zijn met je tijd? Wij vroegen het aan Jo De Bruyn, marketingprofessor aan de HoGent: “Ik kan het belang van een goeie EQ- en IQ-mix niet genoeg benaderen”.

Marketeer of the Future
  • 30 okt '18
  • 137
  • 5307
Connecteer met 28.192 abonnees