Elke marketeer kent ondertussen de waarde van personalisatie. Maar het goed toepassen ervan op je digitale kanalen, is andere koek. Vaak vormen dingen zoals het kiezen van de juiste content, goed segmenteren en evalueren wat er nu wel en niet werkt, struikelblokken. In dit gratis e-book krijg je een handige samenvatting van de basis van personalisatie en leer je hoe je dankzij Progress Sitefinity gepersonaliseerde content kan creëren en jouw aanpak kan meten en verbeteren.

De voordelen van personalisatie zijn al veelvuldig uit de doeken gedaan. Het is dan ook een belangrijke hoeksteen geworden in veel digitale strategieën. Als digital marketeer ben je vast niet alleen bekend met het wie, wat en hoe van personalisatie, maar begrijp je ook de uitdagingen die ermee gepaard gaan.

In dit e-book krijg je een handige samenvatting van de basis van personalisatie en leer je hoe je dankzij Sitefinity gepersonaliseerde content kan creëren en jouw aanpak kan meten en verbeteren. Enkele praktische voorbeelden geven je meteen wat meer context bij de theorie!

Meer leren over personalisatie op digitale kanalen in de praktijk? Download het gratis e-book hier.