Koopgedrag is sterk veranderd. Hoe identificeer en trek je vandaag de juiste klanten aan? Digitalisering heeft een enorme impact op ons koopgedrag. Vandaag gaan steeds meer consumenten op onderzoek uit via Google, sociale media en andere kanalen voordat ze overgaan tot een aankoop. Daarom moeten ook bedrijven zich digitaliseren - en dat heeft een sterke impact op de manier waarop ze leads aantrekken en kwalificeren. Dit e-book legt haarfijn uit hoe je juiste technieken kan gebruiken om die leadgeneratie in goede banen de leiden.  Hier kan je het e-book van onze partner Teamleader downloaden.

Leads aantrekken is slechts één deel van het verhaal

Wanneer we het over leads hebben, doelen we op mogelijke klanten. Het gaat om potentiële klanten, want je moet hen eerst kwalificeren om er zeker van te zijn dat ze een match vormen met jouw aanbod, om hen vervolgens nog te overtuigen om voor jou te kiezen. Leads aantrekken vormt dus slechts een deel van het verhaal. 

De juiste leads zijn cruciaal 

Om je onderneming te laten groeien moet je de juiste data van je leads verzamelen, de juiste potentiële klanten identificeren en kwalitatieve verkooptechnieken gebruiken om sneller te verkopen en je concurrenten de baas te zijn. Hoe kan je potentiële klanten sneller en eenvoudiger aantrekken en kwalificeren

In dit e-book zal je leren hoe je van start moet gaan met leadgeneratie en welke technieken je kan toepassen om dit tot een goed einde te brengen. Je krijgt maar liefst 12 technieken voorgeschoteld met de voor- en nadelen per techniek op een lijstje. Op die manier kan je dé juist keuze maken voor jouw bedrijf.

Meer weten? Hier kan je het e-book van onze partner Teamleader downloaden. Veel leesplezier!

New Call-to-action