In deze interviewreeks zoomen Peter Verhasselt en Nick Boucart van Sirris in op de essentie van digitale business: schaalbare online diensten. Niet software of de zoveelste technologie hype staan daarbij centraal, wel het vermogen om schaalbaarheid en klantcentriciteit te combineren. Hun boek 'Hyperscale & Microcare’ kan je hier bestellen.

“Bij digitale transformatie in een bedrijf moet je vooral zorgen dat de kopgroep het peloton niet te ver losrijdt”
“Bij digitale transformatie in een bedrijf moet je vooral zorgen dat de kopgroep het peloton niet te ver losrijdt”

Hyperscale en Microcare zijn de belangrijkste drivers van de digitale economie. Centraal staan schaalbare online diensten die op een klantgerichte manier de job-to-be-done van consumenten of businessgebruikers invullen. Hoe kijken beslissingsnemers hiernaar, vroegen we ons bij Sirris af? We vragen het aan Anneleen Vens die Head Digital Transformation is bij Renson. In een vrij traditionele markt als de bouwsector wordt ze gezien als een voortrekker van digitalisering. Haar uitgesproken visie en vastberadenheid zorgen ervoor dat Anneleen Vens zelfs een groot bedrijf als Renson in beweging kan zetten.

Innoveren
  • 11 jul '19
  • 46
  • 6519
Connecteer met 28.250 abonnees