Waarom copywriting voor elke moderne ondernemer een kerncompetentie is die leidt tot conversies:

Bloovi Studio
Door Bloovi Studio
Waarom copywriting voor elke moderne ondernemer een kerncompetentie is die leidt tot conversies:

Dagelijks kruipen ondernemers in de pen. Al was het maar om de zoveelste e-mail te versturen, of een bericht te posten op Facebook. Bijna altijd doen ze dat met één doel voor ogen: hun product of dienst verkocht krijgen. Met krachtige, wervende teksten kun je mensen overtuigen en aanzetten tot actie, zeker in een digitale wereld. Copywriting is een kerncompetentie waar elke moderne ondernemer zou moeten over beschikken om meer conversies te genereren. Dankzij een exclusieve hands-on cursus krijgen 30 ondernemers de unieke kans om deze skill aan te leren.

Meer omzet met ijzersterke copywriting

Copywriting is verkopen met je toetsenbord, de kunst van persuasieve communicatie. Websites die converteren als gek. E-mails die vlot geopend én gelezen worden. Sociale media posts die de juiste leads genereren. Met krachtige content, krijg je dit allemaal gedaan. En toch zijn er nog altijd veel bedrijven die te weinig aandacht besteden aan de impact van wervende teksten. Doodzonde, want ze laten daardoor een pak omzet liggen. Dan hoeft het niet te verwonderen dat zelfs de invloedrijke Amerikaanse investeerder en mentor Tim Ferriss, toch niet van de minste, ondernemers sterk aanraadt om copywriting te leren.

Wervende teksten doen kopen

Met krachtige, onweerstaanbaar goede teksten ga je mensen triggeren en finaal jouw product of dienst makkelijker aan de man kunnen brengen. Om je daarbij te helpen, lanceert Copytoppers deze lente een copywriting-training, exclusief voor ondernemers die de kunst van het wervend schrijven onder de knie willen krijgen. De opleiding bestaat uit drie delen:

  • Een online training. Volg lessen waar je wil, wanneer je wil.
  • Persoonlijke coaching. Zet informatie om in competentie.
  • Een community. Netwerk en leer van andere ondernemer-copywriters.

De cursus wordt gegeven door experts uit de praktijk: Jelle Annaars en Andy Vandeborne, twee toppers die dag in dag uit bezig met copywriting zijn. Samen goed voor 25 jaar ervaring! Zij zullen de cursisten niet enkel informatie verschaffen, maar hen ook competenties laten opbouwen.

Grijp deze unieke kans en word zelf ook een Copytopper. Het aantal plaatsen voor deze exclusieve copywriting-training is beperkt, er worden maximum 30 ondernemers toegelaten. Wees er dus snel bij. Vrijblijvend inschrijven via de interesselijst kan hier.

Interesse in de branded content, white paper en advertising mogelijkheden op Bloovi?
Neem contact op met BLOOVI STUDIO.