WebTomorrow 2017 zit erop. Na maanden voorbereiden, zijn die twee dagen conferentie echt voorbij gevlogen! Meer dan 1000 bezoekers kwamen een kijkje nemen naar wat de 30+ sprekers en 70+ partners te zeggen hadden. De sfeer zat er goed in en de reacties waren positief. Benieuwd naar WebTomorrow? Wij zetten alvast enkele zaken op een rijtje:
Dit zijn de top 7 take-aways:
- Personalisatie is passé, personificatie is de 'next big thing' (Jeremy Waite)
- Het zijn niet de overheden die de wereldproblemen gaan oplossen, maar wel de ondernemers (Naveen Jain)
- Marketing doorheen generaties: inspire, trigger, engage (Bert Hendrickx)
- Vertrouwen van de klant kan je enkel verdienen door volledig te vatten wat die precies nodig heeft (Tamara Lohan)
- Je hoeft niet het vertrouwen van elke klant winnen, enkel de juiste (Gerry McGovern)
- Archaïsche top-downmanagementsystemen is geen noodzaak om een succesvol bedrijf uit te bouwen (Allard Droste)
- Waarom het basisinkomen niet zomaar een ideetje is, maar een must wordt in de toekomst (Rutger Bregman)
Dit zeiden de bezoekers:
Meer indrukken van WebTomorrow 2017? Bekijk hier alle foto's.