E-book: hoe ziet de toekomst van marketing eruit (en hoe ga je met de uitdagingen om?)
E-book: hoe ziet de toekomst van marketing eruit (en hoe ga je met de uitdagingen om?)

Het principe van marketing is in de loop der jaren niet veel veranderd. Het is de taak van de marketeer om het product (of de dienst) voor de juiste doelgroep te krijgen. Dat geldt voor de klassieke marketeers die vooral aan above the line advertising doen, maar evenzeer voor alle digital marketeers die tegenwoordig al hun handelingen baseren op datarijke gedragsanalyse. Hoe het het verschil kan maken? Dat lees je in dit e-book!

Marketing
  • 6 feb '19
  • 15
  • 2259
Bedankt, Bloovi lezers
Innoveren
Bedankt, Bloovi lezers
  • 26 jun '13
  • 24
  • 2325
Open de voordeur met je Smartphone
e-Lifestyle
Open de voordeur met je Smartphone
  • 20 jun '13
  • 34
  • 4608
GABC 2013: een overzicht
Innoveren
GABC 2013: een overzicht
  • 30 mei '13
  • 12
  • 2322
Mijn stage bij Bloovi vloog voorbij!
Persoonlijk groeien
Mijn stage bij Bloovi vloog voorbij!
  • 14 mei '13
  • 24
  • 2691
Connecteer met 27.058 abonnees