van Ondernemers voor Ondernemers

Van februari tot en met mei 2019 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over ondernemen. Hoe stel je een businessplan op, werf je de grootste talenten aan en krijg je de juiste financiering? Krijg advies en praktische tips van experts en mede-ondernemers binnen de thema's:  sales & strategie, IT, people en finance.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

Hoe telemarketing het schopte tot dynamisch onderdeel van het salesproces
Hoe telemarketing het schopte tot dynamisch onderdeel van het salesproces

Waar is de tijd dat keuzes nog gewoon tweeledig waren: aan of uit, zwart of wit, links of rechts. Toen was ook het aanvinkmenu van de telemarketeer nog eenvoudig. Hij had verkocht of niet verkocht. Met een ja of een nee was de kous af. Anno 2019 staat telemarketing niet meer op zichzelf, ziet Bert Lambrecht, CEO van B2B pre-salesorganisatie de Afsprakenmaker. Een stroom aan diensten overspoelde het salesproces. Telemarketing werd onderdeel van een filtertraject met, zo blijkt, een verrassend groot debiet.

STRATEGIE & SALES
  • 30 apr '19
  • 11
  • 2902
nieuwsbrief

Ontvang de Bloovi artikels in je mailbox.

Connecteer met 28.296 abonnees