What’s next in marketing

Van september tot en met december 2018 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van marketing. Hoe zien experts de toekomst van marketing binnen de thema’s: channels, tools & technologie, data en marketeer of the future.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

“Nog te vaak zijn sociale media de exclusieve speeltuin van het communicatie- of marketingdepartement, terwijl dit integraal deel moet uitmaken van je business”
“Nog te vaak zijn sociale media de exclusieve speeltuin van het communicatie- of marketingdepartement, terwijl dit integraal deel moet uitmaken van je business”

Sociale media moeten vandaag far beyond het marketing- of communicatiedepartement gaan. Als bedrijven betere inzichten willen in hun klanten en een betere customer experience, moeten de silo’s weg. “Een moderne organisatie heeft nood aan een commandocentrum voor alle sociale mediakanalen, waar ze inzicht krijgen in de klant, en die inzichten onmiddellijk vertalen in concrete actie”, aldus Luc Schamhart, Regional VP Marketing Cloud bij Salesforce.

Channels
  • 20 nov '18
  • 97
  • 2676
nieuwsbrief
Connecteer met 26.859 abonnees