What’s next in marketing

Van september tot en met januari 2018 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van marketing. Hoe zien experts de toekomst van marketing binnen de thema’s: channels, tools & technologie, data en marketeer of the future.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

“Marketeers die niet in het hoofd van de klant kruipen, schieten met losse flodders”
“Marketeers die niet in het hoofd van de klant kruipen, schieten met losse flodders”

Ook de middelgrote ondernemingen zullen in de nabije toekomst massaal overstappen op marketing automation, voorspellen de specialisten van Measuremail. Niet de technologie is daarbij de grootste uitdaging, wel de mindset. “De customer journey is het ideale instrument om in het hoofd van je klanten te kruipen, en altijd en overal vanuit hun perspectief te handelen. Bedrijven en marketeers die niet in customer journeys denken, dreigen met losse flodders te schieten en het engagement van hun klanten te zien afbrokkelen.”

Marketeer of the Future
  • 20 dec '18
  • 84
  • 3741
nieuwsbrief

Ontvang de Bloovi artikels in je mailbox.

Connecteer met 28.296 abonnees