What’s next in marketing

Van september tot en met december 2018 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van marketing. Hoe zien experts de toekomst van marketing binnen de thema’s: channels, tools & technologie, data en marketeer of the future.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

"Vanaf het moment dat je als marketeer niet meer bijleert of nieuwsgierig bent, teken je je eigen doodvonnis"
"Vanaf het moment dat je als marketeer niet meer bijleert of nieuwsgierig bent, teken je je eigen doodvonnis"

De marketingwereld staat nooit stil. Niet enkel de sociale media maar ook impactvolle technologieën als AI, VR en AR zullen alsmaar meer hun stempel drukken op de toekomst van marketing. Hoe kan je dan als old school marketeer mee zijn met je tijd? Wij vroegen het aan Jo De Bruyn, marketingprofessor aan de HoGent: “Ik kan het belang van een goeie EQ- en IQ-mix niet genoeg benaderen”.

Marketeer of the Future
  • 30 okt '18
  • 137
  • 4359
nieuwsbrief
Connecteer met 26.859 abonnees