Na Nivario, Bright Sites, Intago en Seltec neemt Intracto digital agency nu online marketingbureau Yeties over. De klanten en medewerkers van de Limburgse onderneming maken nu deel uit van Intracto. Yeties is een expert in digitale marketing. Dankzij deze overname stijgt de omzet van Intracto in 2014 met meer dan 1,8 miljoen euro tot een totale groepsomzet van 12 miljoen euro.

Yeties

Yeties verzorgt de online marketingdiensten van klanten als Farmaline, Brouwland, Comfort Energy, Mamzel, Contigo, Orakel en Ageas. Met de integratie van Yeties breidt Intracto haar online marketingteam verder uit. Een sterk team met experts in digitale mediastrategie, online branding, realtime bidding, performance marketing, e-crm, social media, analytics en conversieoptimalisatie. Het team van Yeties verhuist naar de kantoren van Intracto in Olen.

Digitaal als driver van de bedrijfsstrategie

Pieter Janssens, CEO Intracto: “Steeds meer bedrijven kiezen voor een digitale strategie om hun objectieven te realiseren. Onze multidisciplinaire aanpak biedt klanten de middelen om deze te realiseren door slimme digitale platformen, doordachte online marketing en doorgedreven analyse en constante optimalisatie. Dat levert tal van concurrentiële voordelen op: een groter bereik, meer sales, een loyaler cliënteel en hogere efficiëntie.”

Win-win

Tim Elsen, oprichter Yeties: “Deze overname is een goede zaak voor zowel Yeties als Intracto. Yeties komt terecht in een bedrijf dat de laatste jaren een sterke groei kende en met onze vakkennis en klantenportefeuille verstevigt Intracto haar prominente marktpositie.”

Stijle opgang

In de afgelopen jaren is Intracto uitgegroeid tot een full service digital agency met 65 webspecialisten op alle digitale domeinen. Het draait een omzet van 12 miljoen euro en mag ondermeer Brussels Airport, bpost, Cartamundi, VREG, Hubo, Acco en Unizo tot haar cliënteel rekenen. Strategie, ontwikkeling, marketing en analyse gaan hand in hand voor de beste resultaten in een snel evoluerend domein.