WebTomorrow 2015 is een topevent met internationale sprekers die hun visies en inzichten delen omtrent onze digitale toekomst. Dit op 10 maart 2015 in het hart van de Gent, de digitale hoofstad van België.

Meer dan 340 mensen schreven zich al in om zich te laten inspireren door 15 internationale sprekers en futuristen op WebTomorrow. 

Sprekers

Sprekers als Rohit Talwar (Fast Future Research), Yuri Van Geest (Singularity University), Mat Braddy (Just-Eat), Rafe Offer (Walt Disney & Coca-Cola) en Kate Darling (MIT Media Lab) zorgen voor unieke speeches, waardevolle inzichten en verrassende trends. Zij brengen een reeks onderwerpen die onze toekomst zullen vorm geven. 

Ondertussen loopt de Super Early Bird korting bijna ten einde. Een ticket, ter waarde van 299 euro, kan je nog tot eind deze week aan 225 euro bemachtigen. Nadien vervalt de vroegboekkorting van 74 euro.

Welke Topics komen er aan bod?

  1. Welke marketing trends maken het verschil in 2015?
  2. Welke opportuniteiten & uitdagingen brengt digitale transformatie met zich mee?
  3. Hoe maximale impact creëren met minimale middelen
  4. De impact van data analyse en algoritmes op Marketing, Communicatie en Advertere
  5. Baanbrekende digitale trends & nieuwe -inzichten die je niet kan missen
  6. Toekomst van advertising: algoritme advertising en 3D banners zetten alles op zijn kop
  7. Hoe creeër je life-time customers door slimme context marketing
  8. Hoe communities creeëren die je brand boosten
  9. ...

Praktisch