Over precies één maand, op 28 november, is het zover: Conversion Day 2017! Het aftellen naar België's grootste conferentie rond conversiemarketing kan nu echt beginnen! De ticketverkoop loopt alvast als een trein. Na de vroegboekkorting was al meer dan de helft van de tickets de deur uit. Vandaag, amper twee weken later, bieden we de laatste 200 tickets aan. Best niet te lang wachten dus, als je er op 28 november zelf ook graag bij wil zijn voor hét event van het jaar in Autoworld Brussel.

Nog niet helemaal overtuigd? We sommen de belangrijkste redenen waarom je Conversion Day absoluut niet mag missen:

1. Acht internationale marketing all stars

Het concept van Conversion Day 2017 werd verder verbeterd, met een nog sterker programma en internationale topsprekers die graag hun ervaringen en inzichten met jullie delen. Op het podium staan onder andere:

  • Faris Yakob (US) - auteur en marketing expert
  • Nathalie Nahai (UK) - auteur en webpsychologe
  • André Morys (GER) - CEO Web Arts (het grootste conversiemarketing bureau uit Duitsland)

Benieuwd naar de 5  andere sprekers? Bekijk dan hier het volledige programma.

2. Laatste plaatsen voor de expertsessies

Naast de acht sprekers op het hoofdpodium hebben we twee sessies met 18 marketingexperts. Tijdens deze rondetafelgesprekken krijg je de kans om al jouw vragen te stellen rond:

  • Videomarketing
  • Youtube advertising
  • E-mailmarketing
  • Inboundmarketing
  • Website-optimalisatie
  • Machine learning
  • Chatbots
  • Facebook advertising
  • Google Adwords
  • SEO & Linkbuilding

Wil jij vragen stellen tijdens zo’n sessie met een echte marketingexpert?
Schrijf je dan snel in, want ook deze plaatsen raken snel volgeboekt.

3. Netwerken met 750 andere marketeers

Conversion Day is eveneens een ideale gelegenheid om te netwerken en ervaringen uit te wisselen met 750 andere marketeers. Bekijk hier wie reeds een ticket boekte.

4. Laatste plaatsen voor de CMO lunch

Voor marketing beslissingsnemers en CMO’s is er een aparte lunch voorzien en een informeel overlegmoment. Deze lunch zal worden bijgewoond twee toppers, elk in hun domein: Roel Naessens (Senior Manager Google) en André Morys (CEO Web Arts). Zij zullen het hebben over:

  • Future Trends in Digital Marketing
  • TOP 4 Challenges in creating a Top Digital Marketing Team that Performs

Wil jij hieraan deelnemen? Registreer je dan zo snel mogelijk, want er zijn nog maar 12 plaatsen beschikbaar.

5. Schrijf je vandaag in én geniet van de laatste korting

Wie vandaag registreert, geniet nog van de € 50 ‘early bird’ korting en betaalt slechts € 300 in plaats van € 350.