Marc Michils: “Leiders moeten uiting geven aan hun emoties”

Marc Michils bouwde een imposante carrière uit in de reclamesector en was 9 jaar CEO van Saatchi & Saatchi. Sinds januari 2013 is hij algemeen directeur van Kom op tegen Kanker. Die overstap deed nogal wat stof opwaaien. Het is immers niet gebruikelijk dat iemand met zijn positie plots een functie opneemt in de non-profitsector.

“Ik zie het als meerwaarde”, vertelt hij daarover. “Ik kan nu mijn talent inzetten voor iets dat hoger op de maatschappelijke ladder staat dan potjes confituur verkopen, maar ik ben niet veranderd. Het heeft altijd in mij gezeten om op basis van authentieke emoties mensen te mobiliseren en in beweging te brengen.”

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 28.786 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief