De Bloovi Entrepreneurs Summit is een verderzetting van ons vorig event, WebTommorow. Een bekroonde ervaring. Bij Bloovi doen we de dingen anders als we een event organiseren. We maken het waar om een unieke vibe te creëren. Een vibe die de inzichten en kennis die je meeneemt overstijgt. Van de communicatie vooraf, de experience tijdens, en de dinner night op donderdagavond.
* Bekijk onder de tekst de video van WebTomorrow
Het programma van WebTomorrow bestond uit 4 thema’s met per thema geselecteerde topsprekers.
Marketing zal in de komende 5 jaar meer veranderen dan in de afgelopen 15 jaar. Ontdek de rol van on- en offline touchpoints, waarom user onboarding de groei van jou bedrijf en klantbehoud zal stimuleren. De aandacht van de klant wordt schaarser en schaarser. De toekomst van marketing is anti-marketing. Een obsessie om de ervaring van huidige klanten continu te verbeteren. "Waarom kopen mensen? Wat is het (psychologische) proces hierachter?
Succesvol ondernemen is niet altijd gemakkelijk. Heel dikwijls is het een rollercoaster van uitdagingen, fouten en successen. De ondernemers van vandaag zijn in staat dingen te doen die vroeger niet mogelijk waren. Wat is de nieuwe rol van leiders en wat zijn de ontbrekende vaardigheden die iedereen moet beheersen?
Hoe innovatie aanpakken in jou bedrijf? België is een achterblijver in de digitale economie. Digitalisering blijkt onze wereld op dezelfde manier te veranderen als de industrialisering in de afgelopen 250 jaar. Degenen die in de 19e eeuw niet industrialiseerden, werden toen al ontwricht. Je moet innoveren... of je wordt out-innovated (lees: disrupted).
We hadden verschillende onderwerpen binnen dit thema.