Deauty is een online succesverhaal dat vrouwen hun schoonheid helpt te ontdekken via een originele abonnementsformule. The Reference, het full service web agency uit Gent, stond in voor de digitale strategie, creëerde de fraaie website en blijft het online traject van deze begeerlijke verrassingsdozen vol luxueuze beautyproducten begeleiden.

Iedereen houdt van verrassingen, zeker als je er beeldschoon van wordt!

Hoe vaak denkt u in de winkel: zou het niet geweldig zijn om dit product eerst een tijdje te kunnen uitproberen? Het zou uw aankoopbeslissing vaak véél eenvoudiger maken, niet? En dit geldt zeker voor de wereld van de schoonheidsverzorging waar ieder jaar oneindig veel nieuwigheden worden gelanceerd. De producenten van cosmetica delen wel staaltjes uit. Maar hiermee kan u meestal het product slechts één keer uitproberen. Is dit voldoende om zeker te weten of een product écht iets voor u is? En hoe blijft u in godsnaam op de hoogte van al die nieuwigheden en trends zonder het spoor bijster te worden? De schitterende cijfers van startup Deauty bewijzen, nu 2 maanden na de lancering op de Belgische markt, dat de ideale oplossing bestaat.

Het succesverhaal van Deauty: de 1ste Beauty Box in België

Via Deauty kunnen 'beautistas' zich abonneren op een selectie van zo'n 4 tot 6 beautyproducten. Deze worden door de experten van Deauty uit de nieuwste trends, zowel van de grote internationale merken maar ook van de (soms moeilijk te vinden) nichemerken, gekozen. Elke maand opnieuw steekt het Deauty team de koppen bij elkaar om een beautypakket samen te stellen dat, afhankelijk van het profiel van de leden, zo goed mogelijk beantwoordt aan hun (huid)type en verwachtingen. De producten die de maandelijkse selectie halen, worden dan verpakt in een bijzondere verrassingsdoos waarvoor de leden zich via een abonnementsformule kunnen inschrijven. De prijs van deze fraaie Deauty Box bedraagt slechts 15€/maand.

The Reference staat het team van Deauty al bij vanaf het begin: van het uitschrijven van de digitale strategie tot en met het bouwen van de website en de lancering. Onze experten verzorgen ook nu nog de verdere begeleiding van het online traject van deze startup. En het loopt storm voor de doosjes. Twee maanden na de lancering kan het originele idee rekenen op niet minder dan 2250 trouwe Facebook fans en de online buzz rond de pakketten overtreft alle verwachtingen! Er verschenen intussen honderden blogposts en er zijn nu al duizenden enthousiaste klanten die zich graag laten verrassen met een nieuwe luxueuze box vol exclusieve verwenproducten.

Meer info? Check zeker de website:www.deauty.be

-----
Heb je zelf nieuws over je bedrijf?
Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.