Het Britse jeansmerk Lee Cooper doet voor zijn Belgische communicatiestrategie een beroep op i-stories. Daarmee is de 12e klant voor het jonge i-stories van Isabel Verstraete (ex-Duval Guillaume, ex-KPN) er meteen eentje van internationale allure.

i-Scan

Lee Cooper vraagt om lokale relevantie te geven aan zijn internationale merkstrategie. Via een i-scan zal i-stories bepalen hoe de internationale campagne van Lee Cooper lokaal kan geïmplementeerd worden: van communicatiestrategie, over lokale relevantie tot optimaal bereiken van de doelgroep.

Groep specialisten

Net zoals bij haar eerdere herpositioneringen voor nationale merken, zullen zich ook voor Lee Cooper laten bijstaan door een groep specialisten. Via een zelfopgerichte poel aan talent van diverse achtergronden en expertises, kan de organisatie steeds beschikken over vakmensen die perfect passen bij de vragen en noden van de klant. Een unieke aanpak die zijn vruchten afwerpt. De eerste creatieve uitingen van de lokale Lee Cooper-strategie zijn te verwachten voor lente 2013.

---
Heb je zelf nieuws over je bedrijf?
Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.