Het Belgische i-stories helpt De Nederlandse Bachvereniging de toekomst in. Het bijzondere ensemble is bekend door zijn veelgeprezen, authentieke vertolkingen van Bach & Monteverdi tot Mozart & Haydn. De ambitie is om een breder en internationaler publiek te laten kennismaken met het oeuvre van Bach en de barokmuziek in het algemeen.

i-scan van Isabel Verstraete

De beproefde i-scan van Isabel Verstraete vormt de basis van de merk- en communicatie strategie. Daarnaast helpt ze de NBV met de herpositionering. Voor het uitwerken van de merk strategie werkt ze samen met een netwerk van diverse partijen, specialisten en disciplines.

Verstraete meldt desgevraagd dat " (...) ze zeer verheugd is dat de i-stories methode ook in Nederland aanspreekt. Een project aanpakken met een flexibele groep van vakmensen brengt hogere kwaliteit en geeft meer rendement voor de klant." De Vlaamse werkte tussen 2000-2006 in Nederland voor o.a. FHV/BBDO en KPN en kent ondertussen zowel de Belgische als de Nederlandse markt.

i-stories werkt oa ook voor de Belgische chocolade truffels van Duc d'O en voor het Britse jeans merk Lee Cooper.