De retailer pakt nu uit met een bijzondere aanvulling op haar welgekende tv-spot, en laat iedereen toe een eigen bijzonder kerstlied te maken. 

Naamsbekendheid in België

Het van oorsprong Duitse Zalando bouwde het afgelopen halve jaar een grote naamsbekendheid op in België en wist dit ondermeer te realiseren dankzij de erg bekende schreeuw uit hun tv-spot. Op dit idee bouwt het bedrijf nu op een ludieke wijze verder, door de werknemers een origineel kerstlied te laten uitvoeren, met enkele instrumenten en verder enkel de kenmerkende schreeuw uit de reclame.

Interactieve reclame

Zalando gaat echter een stap verder, en kiest voor interactieve reclame. Iedereen kan immers met de elementen uit het kerstlied een eigen versie componeren en deze met vrienden en familie delen via de sociale media. Het lied is te beluisteren en zelf te maken op www.zalando.be/christmassong/

-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf?
Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws