Adobe krijgt voor het huidige productaanbod de hoogste score en wordt erkend als een van de twee leveranciers met een wezenlijk marktaandeel. Het product Test & Target, onderdeel van de Adobe Target Solution scoort op meerdere vlakken hoog in het rapport 'The Forrester Wave'

Adobe ® Test & Target ™

Systems Incorporated (Nasdaq: ADBE) heeft vandaag aangekondigd dat Adobe ® Test & Target ™, onderdeel van de Adobe Target Solution binnen de Adobe Marketing Cloud, onlangs werd erkend als marktleider in het rapport  "The Forrester Wave™: Online Testing Platforms, Q1 2013"

The Forrester Wave ™

Adobe was een van de geselecteerde bedrijven die werden uitgenodigd door Forrester om deel te nemen aan het onafhankelijke rapport dat 7 online testing technologieplatformen evalueerde aan de hand van 53 uitgebreide criteria, zoals:

  •          Campagne management
  •          Rapportage en analyse
  •          Service en ondersteuning
  •          Applicatie bruikbaarheid en administratie
  •          Bedrijfs- en productstrategie

"Alle geëvalueerde leveranciers van online testing platformen bieden fundamentele campagne management en testing functies, maar de winnaars bieden ook uitgebreide data handling, rapportage en analyse, en integratiemogelijkheden aan", aldus het onlangs verschenen rapport. Test & Target van Adobe is een solide product in alle facetten van online testing vermogen en beschikt over een uitstekend partner ecosysteem. 

Hoogste score voor productaanbod

Adobe kreeg de hoogste score voor het huidige productaanbod en voor de categorieën: campagne management, service en ondersteuning, integratie en bedrijfsstrategie. Adobe scoorde ook hoog voor rapportage en analyse.

"Wij geloven dat erkend worden door Forrester de investeringen die we deden in Adobe Target bevestigt.", aldus Aseem Chandra, vice president Product Marketing bij Adobe.

Een gratis exemplaar van het rapport: "The Forrester Wave™: Online Testing Platforms, Q1 2013" is hier beschikbaar.