Een overdaad aan online gebruikersdata schaadt. Zoveel is zeker. Vaak zijn het dan ook nog eens losse datafragmenten zonder samenhang. Sinds begin 2013 knoopt dotProjects de losse eindjes van uw data aan elkaar tot een feitelijke meerwaarde. De focus ligt hierbij op inzicht in uw business, maar ook op overzicht over uw rode data draad.
Website analyse
Vanaf januari start dotProjects met website analyse, als een eerste luik van hun ‘web intelligence' dienstverlening. Daan Goor, voormalig lead webanalist bij Wijs, werkte hiervoor een reeks startpakketten en geavanceerde trajecten uit, gecentreerd op 5 types van analytics: web analytics, e-business analytics, social analytics, attention analytics en mobile analytics.
Analytics seminaries
dotProjects wil ook met jou kennis delen om de losse eindjes van uw data aan elkaar te knopen. In het eerste kwartaal van 2013 organiseren ze alvast 3 analytics seminaries. In deze seminaries zoomen ze onder meer in op de nieuwste features van Google Analytics, op de koppeling tussen content en conversies en KPI definitie en dashboard automatisatie. Wens je erbij te zijn, schrijf je dan snel in, want de plaatsen zijn beperkt:
1. De nieuwste features in Google Analytics voor 2013 (30 januari 2013)
2. Content & conversies: optimaliseer de waarde van uw webinhoud (26 februari 2013)
3. Definieer je KPI's en automatiseer je dashboard (28 maart 2013)
Meer info op www.dotprojects.be