Flexmail E-mail Marketing Solutions start vanaf januari met de XII werken. In deze nieuwe reeks geeft Flexmail in 12 hoofdstukken aan de hand van how to's, praktische voorbeelden en case studies een onthullende blik achter de schermen van elk essentieel onderdeel van een goede e-mailmarketing campagne.
E-mailmarketing is oorlog voeren
E-mailmarketing is oorlog voeren. Doordat het medium voortdurend evolueert, is het voor marketeers soms moeilijk om bij te benen met de vele uitdagingen die deze evolutie met zich meebrengt. Er zijn niet alleen de ontwikkelingen in de e-mail clients om rekening mee te houden, maar ook spam ligt op de loer.
Flexmail: de XII werken
Flexmail volgt de e-mailmarketing sector dag in dag uit van nabij. Bovendien heeft het e-mailmarketing platform met meer dan 2.000 gebruikers vanuit diverse sectoren heel wat kennis en ervaring in huis. Dat is ook de reden waarom Flexmail in januari start met haar nieuwste project: "de XII werken", een knipoog naar de mythologische 12 werken van Hercules.
Aan het tempo van één werk per maand wordt de marketeer gedurende 12 maanden helemaal ondergedompeld in de must-knows van e-mailmarketing. Na het lezen van deze XII werken hebben marketeers alle tools in handen om te winnen in de inbox van hun contacten. Dit door e-mailcampagnes te realiseren die er bovenuit steken, en bijdragen tot het succes van het bedrijf.
Op het einde van de reeks worden de XII werken gebundeld in een boek. Diegenen die de smaak al te pakken hebben, hoeven natuurlijk niet zo lang te wachten. Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven, waarna ze elke maand het nieuwe werk exclusief in hun inbox ontvangen.
Elke maand behandelt Flexmail een essentieel onderdeel van e-mailmarketing, aangevuld met tal van nuttige tips, simpele how-to's, interessante cases en voorbeelden.
Een inschrijfformulier en de inleiding tot de XII werken zijn te vinden via: http://www.flexmail.be/12werken/intro