Ter gelegenheid van de lancering van zijn e-commerce site heeft de winkelketen Lola&Liza blue2purple gekozen voor het beheer van zijn Search Engine Advertising campagnes.

Webshop Lola&Liza

Het in 2001 opgerichte Lola&Liza is een 100% Belgische modeketen met een dertigtal winkels in België. Omdat het internet tegenwoordig deel uitmaakt van het aankoopgedrag van de gebruiksters, ook voor het kopen van kleding, heeft Lola&Liza begin dit jaar zijn e-commerce site geopend, waarop de hele collectie aangeboden wordt die ook in de fysieke verkooppunten verkrijgbaar is.

blue2purple

"Om kwalitatief verkeer naar onze site te lokken, hadden wij een agentschap nodig dat gespecialiseerd is in de aankoop van gesponsorde links", legt Dominique Lebelhomme uit. "De benadering van blue2purple heeft ons overtuigd; het heeft een gedegen ervaring op vlak van elektronische handel".

"De komst van deze nieuwe klant is een bevestiging van de expertise die onze e-commerce afdeling over de jaren heen opgebouwd heeft, en waar merken als LaCie, Ici Paris XL of Deutsche Bank van konden genieten", besluit Annick Vandersmissen, oprichtster van het agentschap.