In samenwerking met fullmedia.be heeft MostWanted de nieuwe site van uMedia gemaakt, een van de koplopers in België op vlak van de productie en distributie van films.

Nieuwe website voor uMedia

uMedia, een bedrijf in volle bloei, wou een nieuwe site die dynamischer is en de internationale groei van zijn activiteiten kan uitstralen. Een uitdaging die werd aanvaard door de sterren van MostWanted: zij zorgden voor een site die aangepast is aan alle dragers  -zowel web als mobiel - en die vooral de video in de kijker zet, het fundamentele onderdeel van het platform. De videospeler werd namelijk specifiek ontwikkeld om de trailers en filmfragmenten perfect bekijkbaar te maken, ook op het mobiele toestel. De navigatie van zijn kant versterkt de allround dimensie van de site, zodat men gemakkelijk kan navigeren doorheen de verschillende afdelingen waaruit uMedia vandaag bestaat (special effects, distributie, productie, ...).

Easy to use

Op de achtergrond is er een content management tool die helpt om de hele site gemakkelijk te updaten, inbegrepen de grote cataloog die uMedia doorheen de jaren aangelegd heeft. "Zodra wij de briefing kregen, voelden wij onmiddellijk dat dit project echt het soort uitdaging is dat onze creatieve snaar beroert", onderlijnt Cédric Danaux, medeoprichter van MostWanted en verantwoordelijk voor het creatieve toezicht. "De motivering van het hele team was al voelbaar bij het beginproject dat wij tijdens de pitch voorstelden en waarop wij echt trots zijn".

Deze nieuwe site werd gerealiseerd in samenwerking met fullmedia.be, dat zich bekommerd heeft om de referencing en de content strategie. Vanaf heden te ontdekken op deze link.