Vanaf 1 juli, neemt Nathalie Dumortier het roer over van Bart Roofthooft als Managing Director van Design is Dead. Roofthooft zal zich vanaf nu vooral bezig houden met topprojecten & -klanten bij Emakina.

 

Eerder dit jaar ging Nathalie aan de slag bij Design is Dead als Client Service Director. Aangezien ze meer dan 15 jaar ervaring heeft binnen agencies & marketing was zij de perfecte match. Samen met creatief directeur Bart Lommelen zal ze instaan voor het verdere groeitraject van Design is Dead. 

Carrière

Nathalie begon haar agency carrière bij het Antwerpse reclamebureau LDV, waar ze voor klanten werkte zoals JBC, Thomas Cook, 4FM (nu JoeFM), Center Parcs, Red Bull & 11.11.11.

Bij JIM (VMMa group) stond ze mee in voor de lancering van het mobile brand voor jongeren 'JIM Mobile' in samenwerking met BASE.

Daarna ging ze aan de slag bij Square Melon waar ze instond voor brand activation. Bij Square Melon werkte ze voor merken zoals: Côte d’Or, Kellogg’s, Heinz & Quick. Na een tijdje aan de slag te gaan bij het branding agency ACT belandde Dumortier tenslotte bij Design is Dead.