Facebook, Google & Microsoft verzorgden op 17 april 2013 de keynote speeches van de Solvay Digital Marketing Day. Het event werd georganiseerd door Solvay Brussels School of Economics & Management & Semetis in de gebouwen van de Solvay school te Brussel. De bedoeling van het event was om awareness te creëren rond Digitale Marketing bij Business School studenten.
 

Facebook, Google, Microsoft aanwezig

Alexis Lebedoff, Country Manager Facebook; Thierry Geerts, Country Manager Google en Laurent Deramaix, Country Manager Microsoft Advertising namen deel aan de allereerste editie van het event. Ook Geoffroy Bauer, CEO of Cameleon-Snapstore; Nicolas Magain Havas Media & Nicolas Debray, CEO of Semetis gaven een presentatie op het event.

"Digitale Marketing moet meer aandacht krijgen van Belgische Business School studenten"

“Voor de voorbije twee jaar, heb ik regelmatig lezingen voor studenten gegeven. Mijn bevindingen hieruit zijn dat digitale marketing nog niet echt ‘leeft’ onder de Belgische business school studenten,” zegt Nicolas Debray van Semetis, het grootste Belgische digitale agency.

“Ik heb dit dan ook besproken met verschillende professoren van de Solvay Business School & Management. Zij waren dan ook enthousiast om een event te organiseren  in de Solvay School of Management & Economics dat zich speciaal toespitst naar digitale marketing. Enkele weken geleden heb ik emails rondgestuurd bij enkele internet bedrijven. Binnen de 30 minuten had ik respons van zowel Facebook, Google & Microsoft, die bevestigden dan hun country manager interesse had om op het event te spreken,” zegt Debray nog.

Meer dan 250 studenten namen deel aan het event.