These Days rijft, samen met Telenet, maar liefst 5 awards binnen op de Interactive Advertising Competition. Zowel de ‘Non-Stop Rap Marathon’ ter promotie van Fibernet Internet als de ‘Langste supporterssjaalactie’ ter promotie van Sporting Telenet vielen in de prijzen.
These Days en Telenet vallen zwaar in de prijzen; het interactieve communicatiebureau en telecombedrijf mogen maar liefst 5 IAC awards op hun naam schrijven.
Zo werd de ‘Non-Stop Rap Marathon' campagne beloond met een ‘Outstanding Integrated Ad Campaign Award’, ‘Best Telecommunication Online Campaign Award’ en de ‘Best of Show Online Campaign Award’; de hoogst mogelijke onderscheiding.
Voor de 'Langste supporterssjaalactie' ter promotie van Sporting Telenet sleepte These Days dan weer de Award van ‘Best Telecommunication Integrated Ad Campaign’ in de wacht. Maar dat is niet alles. Deze campagne werd ook nog beloond met een ‘Best Sports Social Media Campaign Award’.
Ter info: naast deze awards voor Telenet, won These Days tevens nog drie awards voor social media, apps en website design, en dit voor Pioneer en Friends of Glass.