Deze lente lanceert Veritas een nieuw creatief concept: een collectie voorgeknipte lapjes stof, knoopjes en lintjes om naar hartenlust te combineren. Het idee achter het stofjesconcept is ‘creatief je eigen ding doen met stofjes is leuk en iedereen kan het’. Met deze collectie en de bijhorende ideeën maakt Veritas de DIY-hype toegankelijk voor iedereen.

Van beginners tot en met pro's

Het concept werd heel bewust laagdrempelig gehouden, zodat zowel de pro als de beginner ermee aan de slag kan. En je hoeft niet perse vanaf 0 iets nieuws te maken, je kan ook slim omgaan met kledingstukken die je al hebt, en deze een persoonlijke look geven met onze materialen: een nieuwe look voor een kleine prijs.

De prints van de stofjes worden inhouse ontworpen en zijn dus exclusief bij Veritas verkrijgbaar. Op www.veritas.be/stofjes worden klanten met ideeën en makkelijke handleidingen op weg geholpen.

Abribuscampagne

Veritas en TBWA zetten het nieuwe stofjesconcept in de markt met een abribuscampagne, jingles op Vitaya en een bannercampagne in april. Die laatste roept ook op om deel te nemen aan een facebookwedstrijd waarbij deelnemers kunnen winnen door foto’s van hun eigen creaties te uploaden.