Heel wat merken gebruiken de psychologische kracht van kleuren om jou te beïnvloeden. Heinz zorgde met een beperkte oplage van groene ketchup aan 23 miljoen dollar extra omzet. Apple verdriedubbelde haar winst door een iMac uit te brengen met verschillende kleuren.. In onderstaande infographic kan je zien welke invloed kleuren hebben op jouw koopgedrag:
Heel wat merken gebruiken de psychologische kracht van kleuren om jou te beïnvloeden. Heinz zorgde met een beperkte oplage van groene ketchup aan 23 miljoen dollar extra omzet. Apple verdriedubbelde haar winst door een iMac uit te brengen met verschillende kleuren.. In onderstaande infographic kan je zien welke invloed kleuren hebben op jouw koopgedrag:
Advertentie
Al 107 CEO's & ondernemers schreven in om met Bloovi naar Simon Sinek en het Amsterdam Business Forum te gaan. Heel wat boeiende mensen gaan mee! Het toont aan dat veel ondernemers de kracht en belang van positief leiderschap erkennen! Wil je deel uitmaken van deze inspirerende groep ondernemers? We hebben nog een beperkt aantal tickets beschikbaar.