Newance bouwt samen met KLA-4 Communicatie websites die je business boosten omdat ze inspelen op wat je doelgroepen zoeken. Via interviews komen we te weten wat je klanten echt willen. Dat wordt de basis voor de actiegerichte webcontent en de gebruiksvriendelijke -structuur die je extra leads en een grotere omzet zal bezorgen. En niet alleen in de maand na de lancering. Je kan zo een website winnen door mee te doen aan onze eindejaarwedstrijd.

Veel ondernemers hebben de jongste jaren gevoeld dat ze kansen lieten liggen als ze niet aanwezig waren op het web. In het beste geval gaven ze een webbureau de opdracht om hen een “moderne website” te maken. Zodra het design klaar was, konden ze de teksten opladen die ze een paar jaar eerder al eens hadden geschreven voor een promofolder. En daarmee was de kous zo ongeveer af. Jaren later, merken ze dat de website hen nooit een extra klant heeft opgebracht.

De fabel van het visitekaartje

Het is het verhaal dat we wekelijks te horen krijgen. Om niet te moeten bekennen dat ze eigenlijk een lege doos hebben gekocht, zeggen de webeigenaren dat hun website “toch enkel dient als visitekaartje”. Maar wat is dat eigenlijk, een visitekaartje?

Precies, een instrument om een netwerk uit te bouwen dat je uiteindelijk recurrente en nieuwe klanten moet opleveren.

Het is geen kunst meer om eigenaar te zijn van een website. Voor geen geld prijkt je logo boven een homepagina. Je moet er niet eens de deur voor uit. Maar behalve dat zoiets je ego streelt, kom je er geen stap verder mee. Je website is een sales- en marketingmiddel. Een werkinstrument om klanten en potentiële klanten te overtuigen de jij degene bent die hen het beste kan helpen. Alleen biedt een goed gebouwde website veel meer mogelijkheden om daaraan te werken.

We onderzoeken, maken en verbeteren

Newance heeft zich de voorbije jaren samen met KLA-4 toegelegd op het bouwen van actiegerichte websites. Door hun gebruiksvriendelijkheid en hun relevante content komen ze meteen terzake en zetten ze klanten en potentiële klanten aan tot actie. Vooraleer we je website bouwen, willen we weten wie je bent, wat je bedoeling is en waarom je beter bent dan je concurrenten.

Bovendien gaan we ook na of het beeld dat je van jezelf hebt ook klopt met wat je bestaande klanten van je denken. Deze informatie gebruiken we om de content te schrijven en de structuur te bouwen. Pas daarna denken we na over de manier waarop we de site een aantrekkelijk design kunnen geven die je huisstijl versterkt.

Maar daar stopt het niet mee. We zijn ervan overtuigd dat een website geen product is dat je koopt zoals je doos koekjes koopt. Een website die niet onderhouden wordt, gaat dood. Daarom begeleiden we je in een proces. Zowel op korte als op lange termijn, meten en evalueren we of je website zijn werk doet en of we de manier waarop hij voor je werkt kunnen verbeteren.

Koop geen lege doos, win een website die wel werkt

Het is zonde om een website te kopen en uiteindelijk een lege doos te krijgen. Wij geven je de kans om een website te winnen die aan de kwaliteitseisen van Newance en KLA-4 voldoet.

Stel daarom meteen je huidige website kandidaat voor een total makeover.