Sitecore, de wereldleider in customer experience management, organiseert een reeks online seminars die op 12 januari 2015 van start gaan. Klik op deze link om u in te schrijven voor een van de 10 sessies, gespreid over 5 dagen.

Begin met de juiste digitale strategie

In samenwerking met toonaangevende bedrijven en experts in digitale marketing en sociale media, zoals Delaware Digital, Komfo, Zimbra, LeadFabric en nog vele andere, helpt Sitecore u aan een goed begin in 2015, met een optimale online klantenervaring.

Het is een boeiende tijd voor marketeers. Er zijn nog zoveel mogelijkheden en kansen om de digitale marketing in 2015 verder te ontwikkelen.  Ambitieuze merken blijven hun online klantenervaring perfectioneren. Hoe ziet uw digitale strategie eruit? Misschien is uw website niet meer dan een brochuresite of misschien ontwikkelt u multichannelcampagnes en reageert u onmiddellijk op vragen van mobiele gebruikers. 



Maar wat doet uw merk om uw klanten en uw publiek een volledige, persoonlijke merkervaring aan te bieden? Klanten verwachten dat merken altijd geconnecteerd zijn, zich aanpassen aan hun behoeften en weten wie en waar ze zijn, naadloos, op elk kanaal en elk toestel. Dat is wat uw klanten willen. Maar kan uw merk het hen geven? En belangrijker, bent u klaar en bereid om het hen te geven?

2015 is het jaar van de klantenervaring

Marketeers weten dat de klantenervaring een merk kan maken of breken. De weg naar digitale maturiteit is echter lang en niet iedereen staat al even ver. Heeft men al begrepen dat de marketing elke dag persoonlijker wordt? Marketing gaat niet langer over de promotie van producten maar over het scheppen van waarde voor de klanten, het leveren van relevantie en het menselijk maken van bedrijven.

Mensen onthouden slechts een beetje van wat u zegt, al wat meer van wat u doet en zowat alles van hoe u hen doet voelen. Die emotie, die persoonlijke band die ontstaat wanneer u mensen als individuen met hun eigen behoeften benadert, werkt op dezelfde manier in digitale marketing.

Het is altijd de kwaliteit die telt, niet de kwantiteit

Hebt u campagnes gelanceerd om leads te genereren, hebt u veel bezoekers op uw website gekregen, hebt u veel uitgegeven aan advertenties en keywords maar bleven de conversies uit? Dat is een verhaal dat wij veel te vaak horen. En het begint met het feit dat de meeste marketeers gewoon geen rekening houden met de waarde van een bezoek en de klantenervaring niet personaliseren.

Dat heeft te maken met het begrijpen van uw publiek en hun echte behoeften. U kunt natuurlijk gegevens verzamelen. Veel gegevens. Maar wat doet u ermee? Iedereen heeft de mond vol over big data, maar dat is niet het nieuwe marketingmirakel. Wat dan wel? De gegevens en uw klanten begrijpen.
De online interactie weer menselijk maken.

Iedereen is anders – en iedereen wil zo behandeld worden. Net zoals we mensen op hun gemak kunnen stellen door hun lichaamstaal te spiegelen, net zoals iemand zich belangrijk voelt wanneer we zijn of haar naam onthouden, kan de personalisering van content voor online klanten een enorme impact hebben op de manier waarop zij uw bedrijf percipiëren. Het kan tevens de klantentrouw en de reputatie van uw merk bevorderen.

"Onderzoek toont aan dat een trouwe klant tweemaal meer waard is dan een ontevreden klant. Personalisering is dus relevanter dan ooit."

Maar waar begint u met uw digitale marketing?

Sitecore is er om u te helpen. Daarom hebben wij samen met onze partners de beste sprekers opgetrommeld voor de webinars van het Winter Camp. Elke sessie is ontworpen om u met begrijpelijke, praktische, actiegerichte presentaties te laten profiteren van hun kennis en deskundigheid over de ontwikkeling, de levering en het beheer van klantenervaringen.

Als u meer wilt weten over de sessies, onze sprekers en onze partners, kunt u onze website bezoeken op sitecore.net/WinterCamp2015. Aarzel niet om u in te schrijven voor zoveel sessies als u wenst. Wij kijken ernaar uit!