Tweelingzussen Raissa en Joyce de Haas (Double Dutch) met Wim Destoop van PepsiCo

De tonics van de Nederlandse tweelingzussen Raissa en Joyce de Haas, samen bekend als Double Dutch, maken al enige tijd furore op de Britse markt. Nu worden ze ook beschikbaar in België dankzij een distributiedeal met PepsiCo. In Vlaanderen zullen de zussen misschien al een belletje doen rinkelen, aangezien ze deelnamen aan het programma Jonge Wolven op VTM.

“Dit jonge bedrijf heeft al zoveel bereikt op de Britse markt en we hopen dat succes nu samen met hen voort te zetten in België”, aldus Wim Destoop, general manager van PepsiCo voor Noord-West Europa. “Door de Double Dutch-tonics toe te voegen aan ons distributieaanbod, kunnen we een meer allround drankenpakket presenteren aan zowel professionele klanten als consumenten.”

“Momenteel is onze uitvalsbasis het Verenigd Koninkrijk en exporteren we onze mixdrankjes naar 40 landen”, vult Joyce de Haas, medeoprichter van Double Dutch, aan. “Het is echter onze ambitie om van de Benelux onze tweede thuismarkt te maken. PepsiCo, wereldwijd een van de grootste merkenbouwers, zal hierin een belangrijke rol spelen.”