Het voormalige Semetis-management sloeg de handen in elkaar met de ex-CEO van Nessie om samen een nieuw bedrijf op te richten: Human37, het allereerste customer data strategy agentschap van ons land, helpt klanten meer data- en customer-centric te worden en wil zo bijdragen aan een wereld waarin de customer experience centraal staat.

“Onze naburige markten zoals Frankrijk, het VK en Nederland, staan veel verder op vlak van customer experience”, legt director of strategy bij Human37 Glenn Vanderlinden uit. “De ervaring die wij buiten onze Belgische grenzen opdoen, willen we nu gebruiken om onze Belgische klanten te laten uitblinken op vlak van hun eigen customer experience.”

De ervaring die wij buiten onze Belgische grenzen opdoen, willen we nu gebruiken om onze Belgische klanten te laten uitblinken op vlak van hun eigen customer experience

Human37 focus zich op twee grote diensten: enerzijds data-architectuur en MarTech-stack, anderzijds verbetering van de klantervaring op basis van die data-architectuur. Tot slot wil de nieuwe organisatie klanten helpen bij het internaliseren van deze unieke methodologie.

“Bedrijven beschikken vandaag over heel wat tools en data om hun (digitale) resultaten te verbeteren”, aldus Vincent Crochet, technisch directeur bij Human37. “Helaas ontbreekt er vaak een holistische visie of datastrategie om daadwerkelijk positieve impact te hebben op de customer journey en/of klantervaring. Ons doel is om bedrijven uit te rusten met de juiste tools en methodologieën die voor innovatie, betere klantervaring en bedrijfsgroei zorgen.”