Tom Van den Bergh, Katrien Vandecruys en Ken Houben

De Brandstudio van communicatiebureau RCA breidt uit dankzij de overname van Lex & Turner, de Hasseltse branding boutique. De Brandstudio, een van de drie expertcenters van RCA, verdiept zich zowel visueel als strategisch in branding van merken.

“Merken staan centraal in ons vak en leven, vandaag meer dan ooit”, aldus Tom Van den Bergh, CEO van RCA. “In de Brandstudio worden de meest complexe merkvraagstukken getackeld. Dat kunnen we enkel door een stevige strategische benadering te combineren met een smakelijke visuele approach. Met de integratie van Lex & Turner versterken we onze brandingexpertise en verbreden we ons portfolio met heerlijke eyecandy.

“De samensmelting met RCA geeft ons de kans om te blijven doen wat we graag doen: unieke identiteiten creëren voor merken die willen opvallen”, vult Ken Houben, co-founder Lex & Turner, aan. “Door deel uit te maken van RCA kunnen we brandingtrajecten ook verrijken met aansluitende diensten: van diepgaande strategie, over performance marketing tot zoveel meer.”