Onlyhumans, de onafhankelijke Belgische groep van zeven creatieve marketing- en technologie agencies, vervelt tot 62MILES. Met de ambitie om de meest toonaangevende marketing- en technologiegroep van België te worden. Vandaag heeft de groep een omvang van 38 miljoen euro, binnen de drie jaar wil het dat verdubbelen. Hiervoor rekent 62MILES onder meer op de steun van private equity fonds Vectis.

“62MILES is een matchmaker die los van de expertise de beste oplossing aanbrengt door de beste experts aan de uitdagingen van de klant te koppelen”, vertelt Tom Bogaert, CEO van 62MILES. “Hoewel we nauw samenwerken, zijn we erg verschillend. Elk van onze agencies heeft z’n eigen expertise en cultuur, en die gebruiken we om het beste werk te maken.”

“We zijn per definitie heel verschillend, maar de neuzen wijzen in dezelfde richting: naar boven”, vult Jens Mortier, Chief Creative Officer bij 62MILES, aan. “Het is geen toeval dat net 62 mijl boven het aardoppervlak de lucht overgaat in het onmetelijke heelal.”