Bol.com is de winkel van ons allemaal en opende zijn deuren in 1999. In 2010 werden we actief in Vlaanderen en inmiddels hebben we ruim 1 miljoen actieve klanten in België.
Momenteel zijn er ruim 1.100 bol.com’ers. Maar er zijn nooit genoeg Belgen. Bol.com wil elke klant, en dus ook de Belgische, een persoonlijke winkel bieden. Daar zorgen nu ruim 20Â Belgen voor. Ze waken over het taalgebruik, zorgen ervoor dat ons assortiment (artikelen en merken) aansluit op wat Belgen kennen én ze garanderen dat we er zijn op typisch Belgische retailmomenten zoals communie- en lentefeesten.
Jouw invloed als Belg is groot! Je zit niet alleen in je eigen team, maar ook in het overkoepelende Belgiëteam. Daar denk je na over de positie van bol.com in de Belgische markt en maak je plannen om die te verbeteren. Je bent een belangrijk onderdeel van de Belgische community. Binnen je eigen team bedenk je samen met je manager het Belgiëplan voor jouw team.