Humix optimaliseert websites en applicaties op basis van data en gebruikersgedrag.

Humix
Hoe haal je het volle potentieel uit gebruikersdata? “Bedrijven blijven steken wanneer het net écht interessant begint te worden”
Hoe haal je het volle potentieel uit gebruikersdata? “Bedrijven blijven steken wanneer het net écht interessant begint te worden”

Ondernemingen worstelen met de mindblowing hoeveelheid aan gebruikersdata die ze de laatste jaren hebben verzameld. “De stap van het verzamelen van gebruikersdata naar het valoriseren ervan blijkt niet voor de hand liggend te zijn”, zegt Lonneke Spinhof van optimization agency Humix. Daarom stelt het bedrijf een methode voor om orde te scheppen in de chaos, die helpt om gebruikersdata om te zetten naar tastbare verbeteringen.

Marketing
  • 14 dec '20
  • 8.455
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 29.349 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief