Newsletters

De focus van deze webshop community is consumentenvertrouwen.

Met deze multichannel campagne zette Safeshops zichzelf op de kaart
Insights

Meer over
Safeshops.be

Een B2B2C aanpak is volgens ons cruciaal.
Daarom werkt de vzw SafeShops.be verder aan strategische partnerships met belangrijke spelers binnen zowel de media als e-commerce wereld. De Var tekende begin dit jaar een partnership met SafeShops.be en Corelio werd bereid gevonden het kwaliteitslabel communicatief mee te ondersteunen.  Dergelijke strategische partnerships met media groepen, gecombineerd met sterke relaties bij zowel Google, Bpost, Asendia, Spring, Tnt pakket, Intrum Justitia, The Reference, Combell, Ogone, Icepay, NCI Translations, Beslist.be,… geven de nodige kracht en ruggegraat aan de organisatie en het label.

De labeldrager of aanvrager ontvangt hierdoor nuttige en actuele informatie en blijft zodoende op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op e-trade vlak.