Newsletters
Hoe neem ik contact op met de redactie?

Je kan de redactie van Bloovi altijd contacteren door een mailje te sturen naar redactie@bloovi.be

Verwacht niet meteen een reactie, want we krijgen heel veel vragen binnen, maar we doen ons uiterste best om jouw mail zo snel mogelijk te beantwoorden.

Kan ik een persbericht op Bloovi publiceren?

Tot voor kort had Bloovi een vaste rubriek waarin we dagelijks vers ondernemersnieuws brachten maar die hebben we momenteel on hold gezet, wat betekent dat we op dit moment geen persberichten meer publiceren.

Heel af en toe wordt op basis van een persbericht dat onze redactie bereikt beslist om de ondernemer in kwestie te interviewen voor een longread (uitgebreid) artikel op Bloovi.be

Maak ik kans om mijn ondernemersverhaal op Bloovi vertellen?

Bloovi redactie is continu op zoek naar boeiende verhalen van innovatieve ondernemers die andere ondernemers kunnen inspireren en tot nieuwe inzichten of ideeën leiden. We interviewen de early adopters, innovators en game changers uit binnen- en buitenland. We focussen ons op ondernemers die vandaag met hun innovatief idee of uniek businessmodel meebouwen aan de wereld van morgen. 

Wie denkt dat zijn of haar ondernemersverhaal voldoende innovatief en inspirerend is, kan via mail (alexander@bloovi.be) altijd kort pitchen. Overtuig onze Head of Content in enkele zinnen van jouw unieke verhaal en wie weet word jij geïnterviewd door één van onze ervaren freelance copywriters.

Bedrijven of ondernemers kunnen uiteraard ook altijd contact opnemen met Bloovi Studio, onze branded (paid) content-divisie om hun event, merk, bedrijf, product of service op een storytelling manier onder de aandacht te brengen bij de lezers van Bloovi.

Wat is het verschil tussen Bloovi Studio en redactie?

Bloovi redactie kiest vrij de meest innovatieve, unieke ondernemersverhalen waar onze lezers inspiratie en nieuwe inzichten kunnen uit halen om hun eigen business te doen groeien of zelf de eerste stappen richting ondernemerschap te zetten. Dat doen we enerzijds door in eer en geweten een keuze te maken uit de vele voorstellen die we dagelijks via mail binnenkrijgen en anderzijds door zelf proactief op zoek te gaan naar verhalen die naar ons gevoel het vertellen waard zijn.

Het grote verschil met Bloovi Studio (waar klanten betalen voor een artikel) is dat redactionele content nooit promotionele boodschappen, noch backlinks of een call-to-action bevat. Bovendien ligt de focus steeds 100% op het ondernemersparcours van de geïnterviewde, daar waar bij Bloovi Studio vaak het product of de service van een bedrijf alle aandacht krijgt.

 

Mag ik de content op Bloovi zelf opnieuw delen?

Ja, alle content mag opnieuw gedeeld worden, mits een duidelijke verwijzing naar de Bloovi kanalen en vermelding van de originele publicatie op www.bloovi.be

Hoe positioneer ik mijn merk op Bloovi?

Wil je met jouw merk de Bloovi community bereiken? Great! Wil je weten hoe we dat aanpakken?
Samen met jou bedenken, creëren en publiceren we sterke content.

Van branded stories tot podcasts en video.

Alle content versterken we met visuele boodschappen. Van bannering op onze website en in onze newsletters tot sociale media campagnes. Of je wordt branding partner van het high-end Bloovi print magazine. Een all-in-one aanpak. Creatie, Publicatie & Bereik.

Wat zijn de afmetingen van de banners?

Banner advertising op Bloovi
Banners versterken branded content op een visuele manier. Idealiter vertellen de banner en artikels dezelfde boodschap.

- Onze banners zijn geoptimaliseerd voor mobiel gebruik via de website en nieuwsbrief.
- Bestandstype: jpeg, gif of png
- Maximum grootte: 2 MB

Bloovi banners overzicht

1. LARGE LEADERBOARD

Afmetingen: 970 x 250 pixels

2. LEADERBOARD

Afmetingen: 728 x 90 pixels

3. MEDIUM RECTANGLE

Afmetingen: 300 x 250 pixels

4. HALF PAGE AD BANNER

Afmetingen: 245 x 490 pixels

5. MOBILE BANNER

Afmetingen: 320 x 200 pixels

6. BANNER IN NEWSLETTER

Afmetingen: 600 x 200 pixels

7. FOOTER OVERLAY

Afmetingen: 728 x 90 pixels + links/rechts een gekleurde strook

Deze komt onderaan de pagina te staan.

Hoe kan ik mijn merk positioneren op Bloovi?

Neem contact op met het team van Bloovi Studio.

Samen met jou bedenken, creëren en publiceren we de verhalen waar ons lezerspubliek van smult. Het contentteam van Bloovi schrijft jouw unieke verhaal treffend neer, zoekt prikkelende invalshoeken en plakt er een catchy titel op.
We leggen de lat hoog, élk artikel moet voldoen aan de hoge kwaliteitseisen die onze lezers verwachten van Bloovi.

Uiteraard vertrekken we altijd vanuit jouw doelstellingen.

 

Hoe werkt een samenwerking met Bloovi?

We werken in drie fases:

1. Bedenken

Waar staat jouw merk voor? Waar komt jouw drive vandaan? Welke pijn wil je oplossen bij je doelgroep? We brainstormen samen over de beste insteek en de scherpste invalshoeken voor jouw verhaal.
We kennen de Bloovi community na al die jaren door en door en weten met quasi 100% zekerheid welke content of niet aanslaat.

2. Creatie 

Bloovi gelooft rotsvast in de kracht van storytelling. We vertalen jouw boodschap naar sterke, inspirerende content die blijft hangen. Ons team van ervaren copywriters weet perfect hoe je impactvolle verhalen maakt. We garanderen jou verhalen die inslaan als een bom, die lezers boeien én doen converteren.

3. Publiceren

We zetten verschillende kanalen in om jouw content tot bij de juiste doelgroep te brengen. We zorgen ervoor dat jouw artikel op Bloovi massaal gelezen en gedeeld wordt. Zodat jouw unieke verhaal de juiste mensen inspireert.

Wie is mijn contactpersoon tijdens de samenwerking met Bloovi Studio?

Tijdens de samenwerking met Bloovi krijg je een projectmanager toegewezen die jouw single point of contact is. Bij die ene persoon kan je steeds terecht voor al jouw praktische vragen.

Wat is een branded channel?

Al jouw Bloovi-artikels publiceren we op jouw gepersonaliseerde branded channel. Dat is een eigen kanaal op Bloovi, waar jouw merk non-stop in de spotlights staat. Dit branded channel zorgt ervoor dat jouw content blijft leven. Jouw verhalen zijn geen one shots, jouw merk is ‘always on’.

Welke doelgroep bereik ik met mijn content op Bloovi?

Bloovi geeft je toegang tot een sterke community van gelijkgezinde ondernemers en beslissingsnemers. Allemaal gedreven professionals, verbonden door de ondernemende spirit en innovatieve groeimindset.

Wat is brand awareness?

Alle content op jouw branded channel draait voor 100% rond jouw merk of product/service. Alleen jouw verhalen, geen content of advertising van andere ondernemingen of van Bloovi zelf. Jouw branded channel kan een onbeperkt volume aan branded content bundelen. Een verhaal blijft leven, jouw merk is ‘always on’. Bloovi mikt niet op one shots, jouw branded channel past perfect in onze duurzame visie op content.

Wie op Google jouw merk zoekt, zal alle branded content die je publiceert op één plek terugvinden. Jouw branded channel geeft jouw vindbaarheid een stevige boost en duwt jouw merk omhoog in de Google-ranking.

Benieuwd hoe zo’n branded channel eruit ziet?

Heldere boodschap
Een branded channel heeft bovenaan een grote visual, met een heldere boodschap die de essentie van jouw merk in één catchy zin samenvat.

Linkt naar jouw online kanalen
Op jouw branded channel en alle artikels link je bezoekers door naar je eigen website en je eigen social media-kanalen.

Mag ik de content op Bloovi delen via mijn eigen kanalen?

Ja, alle content mag opnieuw gedeeld worden, mits een duidelijke verwijzing naar de originele Bloovi kanalen en vermelding van de originele publicatie op www.bloovi.be

Hoe werkt de rapportering tijdens een samenwerking met Bloovi?

Tijdens de samenwerking krijg je een dedicated projectmanager ter beschikking. Samen spreek je vaste tijdstippen af waarop rapportages zullen plaatsvinden. 

Hoe kan ik mij inschrijven voor toekomstige Bloovi Trips en Events?

Via de website kan je jou steeds inschrijven om op de hoogte gehouden te worden van toekomstige Bloovi Trips en Events.

Van daaruit ga je ook kunnen doorklikken en je meteen ook kunnen inschrijven voor een specifieke trip of event.

Hoe werkt de facturatie voor Bloovi Trips en Events?

Nadat je ingeschreven bent voor een Bloovi-trip of event zal je van ons per mail een factuur ontvangen. 

Indien je binnen de week geen factuur ontvangen hebt, kan je best opnieuw contact met ons opnemen via boekhouding@bloovi.be om er zeker van te zijn dat we jouw inschrijving goed ontvangen hebben.

Jouw inschrijving voor een trip of event is namelijk pas definitief nadat de factuur is betaald.

Waar vind ik alle informatie over Bloovi Trip en Events?

Alle informatie rond toekomstige, huidige en afgelopen Bloovi events en trips kan je hier terugvinden.

Ik moet onverwachts mijn inschrijving annuleren: kan dit?

Annulaties worden enkel aanvaard indien dit verzoek via e-mail naar boekhouding@bloovi.be wordt verzonden voor de genoteerde deadline. Alle terugbetalingsaanvragen moet door de deelnemer zelf worden aangevraagd. Deze moet een vermelding hebben van de naam van de deelnemer en met een aanvaardbare reden en bewijs waarom je finaal niet aanwezig kan zijn. Terugbetalingen worden niet uitgevoerd voor deelnemers die zonder aanwijsbare reden beslissen om niet op het event of de trip aanwezig te zijn.

Deadlines:
• Indien je 30 dagen of langer voor het event of de open opleiding annuleert, moet 0 % van de registratie-fee worden betaald
• Indien je 14 tot 30 dagen voor het event of de open opleiding annuleert, dien je enkel 50 % van de registratiefee te betalen
• Indien je 0 tot 14 dagen voor het event of de open opleiding annuleert, ben je verplicht om 100 % van de registratiefee te betalen.

Welke doelgroep bereiken we met de Bloovi Trips en Events?

We mikken steeds op ambitieuze ondernemers en beslissingsnemers: likeminded people met een innovatieve mindset en onhoudbare drive om te blijven groeien, als ondernemer maar zeker ook als mens.

Bij Bloovi stillen ze hun honger naar nieuwe trends en transformaties die de samenleving van morgen kleuren en vormgeven. Ze omarmen innovatie en verandering en kijken met veel goesting naar de toekomst. Het zijn leiders die met hun eigen business het verschil willen maken.

Ik ben iets verloren op een trip of event: wie contacteer ik?

Indien je tijdens een trip of Bloovi-event iets verloren bent, mag je een mail sturen naar evelien@bloovi.be.

Wat is de Bloovi community?

De Bloovi community bestaat uit ambitieuze ondernemers en beslissingsnemers. Ze delen een innovatieve mindset en onhoudbare drive om te blijven groeien. Als ondernemer maar ook persoonlijk, als mens. Bij Bloovi stillen ze hun honger naar nieuwe trends en transformaties die de samenleving van morgen kleuren en vormgeven. Ze omarmen innovatie en verandering en kijken met veel goesting naar de toekomst. Het zijn leiders die met hun eigen business het verschil willen maken.

Deze groep connecteert on- en offline via het exclusieve Bloovi portaal, unieke events en gesloten netwerkmomenten waar beleving en inspiratie centraal staan.

Hoe kan ik lid worden van de Bloovi community?

In 2023 starten we  met een betalend membership dat je online en offline in contact brengt met ondernemers met een innovatieve mindset en experts die je durven challengen. Dit alles in een uniek kader waarmee we jou als ondernemer willen ondersteunen om jezelf én je business naar de next level te brengen.

Interesse? Plaats je naam op de wachtlijst. 

Wie is lid van de Bloovi community?

Je ontdekt alle leden op het exclusieve Bloovi community portaal. De Bloovi community is een verzameling van ondernemers, beslissingsnemers en experts met een innovatieve mindset die elkaar durven challengen. 

Wil jij ook toetreden tot de Bloovi Community? 

Waarom moet ik lid worden van de Bloovi community?

Als innovatieve ondernemer/beslissingnemer levert de Bloovi community jou meerdere voordelen op:

  • Permanente toegang tot likeminded ondernemers, thought leaders en experts
  • Nieuwe ideeën en inzichten over topics die elke moderne ondernemer aanbelangen 
  • Inzichten vanuit de markt en ervaringen uitwisselen met andere ondernemers 
  • Toegang tot tal van netwerkmogelijkheden
  • Unieke leer- en netwerkmomenten die enkel toegankelijk zijn voor onze community members
  • ...
Is lidmaatschap van de Bloovi community gratis?

Neen, het lidmaatschap van de Bloovi community is betalend. In ruil krijgen de leden, afhankelijk van enkele factoren, toegang tot exclusieve Bloovi-events, gesloten netwerkmomenten en buitenlandse trips.

Meer info hier. 

Wie is mijn contactpersoon bij vragen over facturatie?

Alle vragen over facturatie mogen verstuurd worden naar boekhouding@bloovi.be. 

Hoe wijzig ik de persoon die de factuur ontvangt?

Indien de facturatiegegevens dienen aangepast te worden, stuur je best een mail met je vraag naar boekhouding@bloovi.be.

Wat is de betalingstermijn van de factuur die ik gekregen heb?

De facturen van Bloovi bvba zijn betaalbaar uiterlijk 14 kalenderdagen na factuurdatum, tenzij contractueel anders overeengekomen, zonder korting, op de bankrekening die op de factuur staat vermeld.

Wat zijn de betalingsgegevens van Bloovi?

Bloovi
Kortrijksesteenweg 281
9830 Sint-Martens-Latem
België

KBC: BE30 7380 3327 9611
BIC: KREDBEBB

Ik heb mijn factuur te laat gezien en nog niet betaald, wat nu?

Indien je merkt dat je jouw factuur reeds de betaaldatum overschreden heeft: gelieve deze zo snel mogelijk te betalen en indien nodig contact op te nemen boekhouding@bloovi.be.

Bij gebreke aan betaling zijn van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling nalatigheidsinteresten verschuldigd overeenkomstig de wet van 2 augustus 2002, te rekenen vanaf factuurdatum, alsmede een bijkomende vergoeding (welke 15% van het factuurbedrag bedraagt met een minimum van 100 euro). Betalingskosten zijn voor rekening van de klant. 

Waar kan ik meer informatie vinden rond facturatie?

Je kan alle informatie terugvinden in onze algemene voorwaarden

Hier kan je bijvoorbeeld informatie terugvinden omtrent:

  • GDPR
  • De aansprakelijkheidsregeling
  • De annulatievoorwaarden
  • De betalingstermijn(en)
  • De intellectuele eigendomsrechten
Hoe ziet het Bloovi team eruit?

Benieuwd naar wie allemaal deel uitmaakt van ons team? Ontdek de gezichten achter Bloovi.

Zin om ons team te vervoegen? Check de openstaande vacatures!

Wat is het volledige aanbod van Bloovi?

Het volledige aanbod van Bloovi valt op te delen in vijf segmenten:

  • Bloovi Member Community
  • Bloovi Advertising
  • Bloovi Studio
  • Bloovi Events & Trips
  • Bloovi Magazine

    Meer informatie? 
Hoe kan ik me in- of uitschrijven op de nieuwsbrieven?

Je kan eenvoudig in- of uitschrijven via ons toegewijd portaal.

Beslis welke nieuwsbrieven je wil ontvangen en de frequentie waarmee we jou mogen inspireren.

Waar is het hoofdkantoor van Bloovi?

De Bloovi Mansion is de naam van ons hoofdkantoor. Dat kan je vinden op onderstaand adres. 

Adres: Kortrijksesteenweg 281, 9830 Sint-Martens-Latem
Contact: demansion@bloovi.be

Meer informatie over de Bloovi Mansion en het huren ervan.

Waar vind ik het privacystatement van Bloovi?

Het privacybeleid kan je hier terugvinden. 

Waar vind ik de gebruikersvoorwaarden van Bloovi?

De gebruikersvoorwaarden kan je hier terugvinden.

Waar kan ik de algemene voorwaarden lezen?

Onze algemene voorwaarden kan je hier terugvinden.