De digitale toepassingen zijn de laatste jaren sterk geëvolueerd, net zoals de vele diensten die eruit voortkomen. Hierdoor is de customer journey op sommige vlakken vereenvoudigd, terwijl ze op andere vlakken dan weer net complexer is worden. Voor een sterke interactie met je klant is sterke content mét toegevoegde waarde meer dan ooit van vitaal belang om je te kunnen onderscheiden van de alsmaar groeiende concurrentie. Weet je niet waar te beginnen? Dit gratis e-book van Sitecore helpt je alvast op weg, aan de hand van best practices uit de praktijk.

Of het nu gaat om branded content, productgeoriënteerde content of zelfs contentmarketing: door toegevoegde waarde te bieden, stel je de klantervaring steeds voorop en zal je makkelijker prospects aantrekken en bestaande klanten behouden. Nieuwe kanalen, nieuwe mogelijkheden tot mobiele interactie en nieuwe manieren om doelgroepen te bereiken bovenop je content management én een oog te houden op localisatie per regio of zelfs integratie van content door je gebruikers zelf… Door al deze factoren verandert het landschap aan een sneltempo.

Dit gratis e-book van Sitecore helpt je graag een eind op weg. Marktleiders delen er hun best practices en strategieën. Komen onder meer aan bod:

  • Waarom content onmisbaar is om de klantervaring te verbeteren
  • Welke struikelblokken je kan verwachten bij het creëren en managen ervan
  • Hoe data integreren om gepersonaliseerde content aan te kunnen bieden

Het e-book kan je hier gratis downloaden. Alvast veel leesplezier toegewenst!