Hoe kan je als marketeer nog het verschil maken?

Hoe kan je als marketeer nog het verschil maken?

Dit stuk is een samenwerking tussen Bloovi Studio & GrowForce

Klassieke marketingtactieken verliezen langzaam maar zeker aan kracht. De spelregels veranderen, en dus moet je jezelf als marketeer ook transformeren. Een van de nieuwe manieren om met marketing om te gaan, is growth marketing. Dankzij de combinatie van een creatieve mindset en de juiste digitale tools, til je jouw marketingstrategie naar een hoger niveau en leer je met minder tijd en middelen, net meer te bereiken.

Bij growth marketing leer je om marketing vanuit een andere hoek te bekijken en van de geijkte paden af te stappen. In deze ultracompetitieve tijden, is zo’n mindset goud waard. Wie zich het growth marketing-denken snel zelf eigen wil maken, kan daarvoor terecht bij de opleiding van GrowForce. Dankzij de ervaren growth experts, die gepokt en gemazeld zijn in het vak, en een scala aan tools, websites en boeken heb je in een handomdraai de nodige growth-tactieken onder de knie.

Zes avonden lang neem je een duik in de verschillende principes van growth marketing en leer je hoe je zelf je eigen groeistrategieën kan opstellen en implementeren. De opleiding vindt plaats in Antwerpen (19/09) en Zaventem (16/10).

De lessenreeks behandelt de volgende thema’s:

  • Week 1: Growth marketing 101
  • Week 2: Experiments design and how to measure
  • Week 3: How and where to find your leads
  • Week 4: How to get your first/next 100 customers
  • Week 5: How to capture and convert your leads
  • Week 6: Marketing and sales automation

Zelf jouw marketingvaardigheden naar een hoger niveau tillen? Schrijf je nu in! Wees er snel bij want de vorige vier edities waren volledig uitverkocht.

Dit stuk is een samenwerking tussen Bloovi Studio & GrowForce

Connecteer met 28.296 abonnees
Schrijf u in voor onze wekelijkse nieuwsbrief