E-commerce is al lang geen zaak meer van retailers alleen: elke B2B-speler die zichzelf en zijn groeiambities serieus neemt, heeft nood aan een degelijk e-commerceplatform. Hetzij om de klantenloyaliteit te verhogen, de dienstverlening te optimaliseren, zelfbediening te faciliteren,... Maar de juiste e-commercesoftware en -aanbieder kiezen en het platform vervolgens implementeren en doen matchen met de eigen bedrijfsstrategieën is niet zonder risico. In dit gratis e-book van Virto Commerce, wereldwijd ontwikkelaar van B2B-software voor digitale business, worden de vijf grootste valkuilen toegelicht.

Schaalbaarheid en integratie

Bovendien is het noodzakelijk dat het bedrijf, eenmaal die een platform voor e-commerce heeft gekozen, non-stop kijkt naar nieuwe en meer agile oplossingen en uitbreidingen. Zodat stabiele groei via schaalbaarheid en integratie verzekerd blijven en succes in de toekomst geen utopie wordt.

Want het landschap van digitale business verandert continu, dus moet het B2B-e-commerceplatform in staat zijn zich daarnaar te vormen. Indien niet, bestaat het risico dat jij als B2B-speler op zoek moet naar een nieuw platform, wat uiteraard een flinke investering betekent. Maar die extra kost kan je dus vermijden.

In dit e-book behandelt Virto Commerce, wereldwijd een toonaangevend ontwikkelaar van B2B-software voor digitale business, vijf mogelijke en vaak voorkomende valkuilen rond de implementatie van e-commerce in B2B-enterprises. Geïllustreerd met microcases die rechtstreeks uit de dagelijkse praktijk komen.

Download hier gratis het e-book en ontdek welke valkuilen je best vermijdt.