De teleservices van De Afsprakenmaker gebruiken een bewezen methodologie en aanpak. Alle factoren die de aankoopbeslissing beïnvloeden, zijn duidelijk in kaart gebracht. Dat kan dankzij onze directe contacten met de belangrijkste beslissingsnemers en influencers.

De Afsprakenmaker
Waarom het cruciaal is om je verkoopafspraken te kwalificeren
Waarom het cruciaal is om je verkoopafspraken te kwalificeren

Je hebt klanten die kijken en klanten die kopen. Een beetje verkoper heeft zoiets meteen in de smiezen. Omdat hij weet welke vragen hij moet stellen. En omdat hij overtuigd is van wat hij in zijn winkel heeft. Hoe herken je een klant met potentieel? Hoe bereik je zo efficiënt mogelijk het gewenste salesresultaat? Bert Lambrecht, CEO van B2B pre-salesorganisatie de Afsprakenmaker, vertelt hoe belangrijk het is om je klant accuraat te kwalificeren. “Het is niet omdat de deur opengaat, dat je ook daadwerkelijk gaat verkopen.”

STRATEGIE & SALES
  • 2 apr '19
  • 28
  • 4.449
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 28.786 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief