Ontwerp mails op jouw maat, bereik de mensen die voor jou belangrijk zijn en leer van de juiste resultaten

Flexmail
"Bepaalde marketeers verborgen de uitschrijfknop van hun mails. Dat cowboygedrag is dankzij de GDPR gelukkig verleden tijd"
"Bepaalde marketeers verborgen de uitschrijfknop van hun mails. Dat cowboygedrag is dankzij de GDPR gelukkig verleden tijd"

Veel bedrijven vrezen de GDPR, zeker op vlak van e-mailmarketing. Zal de nieuwe wetgeving nog genoeg ruimte laten om te communiceren met hun consumenten en prospecten? Michelle Dassen, Business Unit Manager van e-mailmarketingplatform Flexmail, ziet een veel positiever verhaal. Volgens haar zou de GDPR wel eens het beste kunnen zijn wat e-mailmarketing kon overkomen.

Marketing
  • 16 apr '18
  • 42
  • 4.470
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 29.119 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief