De huidige tijden van transformatie brengen uitdagingen en verandering mee voor jouw merk en bedrijf. Maar ze creëren ook nieuwe opportuniteiten om te groeien en te excelleren. Laten we die samen met iO ontdekken.
Of een marketing- en salesstrategie goed werkt of zijn doel voorbij schiet, dat kunnen data al langer zwart-op-wit aantonen. Maar waarom de strategie faalt en wat er dan radicaal anders moet, die discussie wordt in veel boardrooms nog op buikgevoel gevoerd. Klaas Verbeken e…
In deze video komt Kristof Bossuyt (Business Development Director iO) aan het woord. Hij heeft het over de Opportunity Summit van end-to-end agency iO: een evenement om klanten en relaties samen te brengen, te inspireren, en te helpen om nieuwe opportuniteiten te vinden. Ha…
Digitaal adverteren ondergaat een echte metamorfose. Nu de grote browsers de third-party cookies begraven, moeten bedrijven vertrekken van hun eigen data. Expert Jacob Eeckhout, die bij iO het Center of Excellence rond marketing leidt, ziet na de initiële paniek bij veel…
Employer branding alleen voor toekomstige medewerkers? Vergeet het. Greetje Amerijckx, HR Lead op de Gentse campus van iO, is er rotsvast van overtuigd dat ondernemingen hun pijlen niet alleen op vers talent moeten richten, maar evengoed (en misschien zelfs nog meer) op …
In deze video komt Pieter Janssens aan het woord. Hij richtte destijds digital agency Intracto op, dat digitale platformen combineerde met performance marketing. Tot het team vaststelde dat de klantenvragen veel breder werden en een strategische switch nodig bleek. Intracto…
Deze website plaatst cookies om de gebruiksvriendelijkheid te verhogen. Door gebruik te maken van de website gaat u akkoord met het cookie beleid en de privacy beleid.