Deze Vlaming creëert virtuele ervaringen voor de grootste merken ter wereld: “Geen idee wat mijn eindpunt wordt, maar de reis ernaartoe is superfascinerend”
Deze Vlaming creëert virtuele ervaringen voor de grootste merken ter wereld: “Geen idee wat mijn eindpunt wordt, maar de reis ernaartoe is superfascinerend”

Kevin Alderweireldt, oprichter van VR storytelling agency Cousteau, wist al op de speelplaats van de lagere school dat hij later zou gaan ondernemen. “Cousteau is niet mijn eerste bedrijf, maar hier komen al mijn eerdere ervaringen samen: technologie, innovatie, merkactivatie”, zegt hij. “We zitten op het snijvlak tussen de offline en online wereld, precies op dié plek waar de toekomst zich zal afspelen.”

Ondernemen
  • 18 mei '21
  • 868
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 29.420 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief