Newsletters

Leader in analytics

Waarom inzetten op proactieve customer service? “Er is een strijd om de klant aan de gang: enkel wie het relevantst is, kan die winnen”
Insights
  • 4.650
  • opslaan

Meer over
SAS

SAS-oplossingen voor analyse zetten gegevens om in intelligentie en inspireren klanten over de hele wereld om gedurfde nieuwe ontdekkingen te doen die de vooruitgang stimuleren.

InsightsCustomer experience in het nieuwe normaal: “Bedrijven moeten hun focus verleggen van de customer journey naar de life journey”
  • 9.844
  • opslaan

De voorbije maanden hebben een nooit geziene disruptie veroorzaakt in alle sectoren. Bedrijven hebben in korte tijd hun businessmodel moeten herbekijken. Maar ook consumenten kijken helemaal anders tegen hun relatie met bedrijven aan. Hoe zal customer experience veranderen…

Lees meer
Deze expert ziet Business as a Service op grote schaal doorbreken: "Binnen een paar jaar is BaaS even goed ingeburgerd als SaaS"
What's next in marketing
  • 4.653
  • opslaan
“Allround marketeers zijn vandaag ondenkbaar. Daarvoor is de skill set te uitgebreid geworden”
Insights
  • 6.814
  • opslaan