Newsletters

What’s next in mobile marketing

Van oktober tot en met december 2019 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van mobile marketing. Hoe zien experts de toekomst van mobile marketing binnen de thema’s: advertising, tools & tech, data en strategie.

What's next in mobile marketing What's next in mobile marketing
Deze 5 trends bereiden je vandaag al voor op de mobile marketing van morgen
What's next in mobile marketing
  • 5.479
  • opslaan
Mobile marketing is de toekomst, niemand die daar nog aan twijfelt. Het aantal mensen dat voornamelijk op mobiel surft en streamt, blijft spectaculair toenemen. Maar dat is niet de enige reden, zegt Dennis Peeters van The House of Marketing: “Bepaalde technologieën worde…
Niets kan mobile marketing nog stoppen met deze technologieën
What's next in mobile marketing
  • 4.741
  • opslaan
Mobile marketing is de toekomst, niemand die daar nog aan twijfelt. Het aantal mensen dat voornamelijk op mobiel surft en streamt, blijft spectaculair toenemen. Maar dat is niet de enige reden, zegt Dennis Peeters van The House of Marketing: “Bepaalde technologieën worde…
Waarom merken de opmars van mobile commerce moeten omarmen
What's next in mobile marketing
Vorig jaar deed één op de drie Belgen minstens één aankoop via zijn of haar smartphone. Een opmerkelijk, maar tegelijk niet zo’n verrassend cijfer. Dat bewijst dat de smartphone een steeds belangrijkere rol speelt in het aankoopproces van consumenten. M-commerce is echter g…
Hoe maak je efficiënt en effectief gebruik van mobile marketing?
What's next in mobile marketing
In 2018 waren er volgens Statista 3,7 miljard mensen die via een mobiel toestel toegang hadden tot het internet. Dat is meer dan de helft van de wereldbevolking. Steeds meer mensen geven de voorkeur aan smartphones boven een pc als hun belangrijkste middel voor internetc…
Waarom mobile marketing nooit té persoonlijk mag worden
What's next in mobile marketing
Gepersonaliseerde marketing gaat soms erg ver. Algoritmes zijn zo sterk geworden in onze voorkeuren ‘raden’ dat we soms zelf het gevoel hebben dat we worden afgeluisterd. Dat is natuurlijk overdreven, maar het maakt één ding wel erg duidelijk: marketing mag nooit té persoon…