Safeshops.be & Dag van de Webshop promoten Belgische E-commerce

Safeshops.be & Dag van de Webshop promoten Belgische E-commerce
Dag van de Webshop en Safeshops.be slaan de handen in elkaar bij de promotie van hun initiatieven ter ondersteuning van het Belgische E-commerce landschap.  Beide organisaties ondersteunen het eTrade Summit event.

De E-trade Summit (3-4-5 oktober, Antwerpen)

Deze drie daagse bestaat uit drie onderdelen : 1/ Summit (eTrade Select), 2/ een Conference (eTrade Conference) en 3/ een handelsbeurs (eTalage Beurs) en heeft als doel een hoogtepunt voor de Belgische ecommerce te creëren.
De eerste twee dagen zijn pure B2B-events waar de politiek, de sector en vertegenwoordigers van de maatschappij elkaar ontmoeten en tot standpunten ter bevordering van eTrade in België komen. Niet voor niets grijpt dit event plaats in Antwerpen, dat met zijn haven en infrastructuur symbool staat voor een internationale e-handel.
* Dit 3-daags event wordt geörganiseerd door Bloovi, Safeshops en Thoas

Marc Périn, voorzitter SafeShops.be: “Met de derde dag, de eTalage beurs, hebben we net zoals de Dag van de Webshop, als bedoeling consumentenvertrouwen te creëren. Door offline een event te organiseren, kunnen webshops zich laten zien aan het grote publiek en zo een fysieke band smeden. Zo ontdekken consumenten een landschap aan boeiende en creatieve webshops op 5 oktober in Waagnatie. Een ondersteuning van de Dag van de Webshop die deze zelfde doelstelling online realiseert, was dan ook logisch ”

Dag van de Webshop (30/10/2013)

Op 30 oktober 2013 wordt de 3e Dag van de Webshop georganiseerd. Bekende en minder bekende Belgische webshops geven 24 uur lang unieke voordelen en promoties aan online shoppers. Alle deelnemende webshops en hun aanbiedingen worden verzameld op www.dagvandewebshop.be. Online shoppers kunnen daar reeds op ontdekkingstocht gaan zodat ze op 30 oktober weten wat ze precies willen kopen.

De initiatiefnemers willen e-commerce in België zo ondersteunen door zowel grote, bekende webshops als kleinere, gespecialiseerde webwinkels een promotieplatform te geven.

“Tegenwoordig kan men bijna alles online kopen van gepersonaliseerde fopspenen tot brillen en brandhout. Door het organiseren van de Dag van de Webshop willen we de aandacht vestigen op de Belgische webshops en online shoppers op een leuke manier kennis laten maken met hen.”, zo vat Tom Dupon, mede-initiatiefnemer het samen.

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 29.420 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief