All The Way, het agentschap voor social media marketing met een focus op conversie, werkt sinds vorig jaar intensief samen met Engagor bij het monitoren van social media activiteiten. Vandaag hebben ze die samenwerking offcieel gemaakt en is All The Way nu officieel partner van Engagor.

Met "Conversation to Conversion" in het logo legt All The Way de nadruk op een resultaatgerichte aanpak. Ze helpen bedrijven in het bereiken van concrete doelstellingen met behulp van sociale media door duurzaam met klanten te connecteren. In dat kader zetten zij dagelijks tools in om conversaties te monitoren, om analyses te maken en conversaties te starten. Op deze manier bouwen ze samen met de klant aan een lange termijn strategie in sociale media.

Gert Baudoncq: "De keuze voor Engagor volgt op een grondige analyse en testfase waar de tool duidelijk naar voor kwam als een krachtig platform dat voldoet aan de belangrijkste noden van onze klanten. Zijn vormen de perfecte aanvulling bij onze eigen benchmarking tool en de social media publishing tools die we inzetten."

All The Way werkt aan social media plannen, monitoring, conversation management en sociale applicaties voor onder andere Vivium, NIBC Direct, Toyota en de agentschappen Mirror Mirror en Content Lab.

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.

Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?